Sipas parashikimeve të ligjit të prokurimit publik, kontrata publike janë:

Faza e planifikimit të një procedure prokurimit publik dhe faza e zbatimit të kontratës:

Përpara se të fillojë një procedurë prokurimi, Autoriteti Kontraktor duhet të ketë përcaktuar:

Nё pёrfundim tё njё procedure prokurimi kontrata nёnshkruhet:

Kushtet e kontratës së lidhur në përfundim të një procedure prokurimi:

Autoriteti Kontraktor, mund të pranojë nënkontraktim:

Autoriteti Kontraktor, mund të bëjë modifikim të kontratës së lidhur:

Një kontratë mund të shpallet absolutisht e pavlefshme:

A mund të zgjidhet në mënyrë të njëanshme kontrata administrative nga njëra nga palët kontraktore ashtu sikurse kontrata private, apo për të kërkuar zgjidhjen e kontratës kur pretendojnë se janë në kushtet e klauzolave zgjidhëse, pala kontraktore duhet ti drejtohet me padi gjykatës admiinstrative ku të kërkojë zgjidhjen e kontratës administrative dhe rregullimin e pasojave juridike sipas nenit 125 të K.Pr.Administrative?

A mund të kërkohet me padi detyrimi i organit të administratës publike të lidhë kontatën administrative, apo kemi të bëjmë me një padi që nuk mund të ngrihet?

Kur kontrata administrative është e pavlefshme, a duhet gjykata ti zgjidhë pasojat juridike kryesisht ose me kërkesë të palëve?

A mund të kërkohet me padi konstatimi i pavlefshmërisë absolute të kontratës administrative?

Sa është afati i parashkrimit të padisë për mosmarrveshjet që burojnë nga kontratat administrative?

A mundet Komisioni i Prokurimit Publik me ligj të vendosë kryesisht (pa kërkesën e palëve në procedurën administrative) anullimin e procedures së prokurimit publik kur konstaton se kriteret janë të paqarta ose diskriminuese, dhe asnjëra nga palët nuk kërkon anullimin e procedurës dhe në kushtet kur palët nuk janë ankuar për kriteret e vendosura nga autoriteti kontraktor?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *